Wednesday 18 May 2011

macaroon...oh...macaroon...

Assalamualaikum & slm sejahtera...

MACAROON???

Ala...tak kan korang tak tau kan...dekat internet nie...mana2 blogger mesti ada mention benda alah nie...

Dengan perasaan excited...sebelum cuti aku pergi Ikano cari benda alah nie...and...aku beli 2 biji...satu rasa hazelnut+almond, lg satu rasa chocolate utk 'budak comel' yg menemani aku pada hari kejadian...:)
(sebiji harga dia = RM3.90)

tak sabar nak makan...snap a picture while waiting the traffic light turn green

sedapnya....! yummy...~~~

So, siang tadi masa hang-out dgn member2 aku kat JB ni, 
aku pun mencari benda alah ni kat JB...tapi...TAK ADA!!! 
(Ada pun, kena order secara online...haishhh...)
Arrghhghgh....frustrated betul...da la mengidam...;(

Erm...bila imbas kembali...makanan ni pun ada musim dia gak kan...bukan setakat buah-buahan & fesyen je ada musim...desert macam ni pun ada musim.
Maklumlah, sebelum fenomena MACAROON ni, kat mana2 sibuk dgn CUPCAKES...betul tak?
(siapa setuju, angkat kening...hehehehe...saja dengki kan...=p)

Aku pun dah survey cara2 buat benda alah ni, so...tunggu masa je nk lancarkan operasi kat dapur tu.
Hopefully, jadi lah...kalau tak jadi, alamatnya...mmg taukeh kedai coklat suruh aku bagi untung kat dia, sbb aku da mengidam kat benda ni...huhuhu...

Dedicate to Ikhmal Yusoff...Thank you sbb teman pergi cari MACAROON...
Tak lupa, housemate tersayang (Kim) yg bg info kat mana nak beli MACAROON...Thank you dear!

6 comments:

  1. hello there . ame singgah sini curi macaroons kamu . lalala ~ BHAHA .

    ReplyDelete
  2. ame:::ala...tak mau la curi...kesian kite nk pergi cari lg...huhuhu...

    ReplyDelete
  3. sedapnye...nnt kt gi cari lg eh? :)

    ReplyDelete
  4. mal:::yeay!!! betul eh? mal promise?

    ReplyDelete
  5. sure la..nnt kt cari lg..sedap kot, lagi2 time tu poket tebal..kt beli semua perisa..hahaha

    ReplyDelete
  6. i loveeeeee you too babe <3

    ReplyDelete