Tuesday 31 May 2011

roommate dah jadi 'famous' u'olllsss~~~

Assalamualaikum & slm sejahtera...

Semalam, ketika aku tgh sibuk menggoreng karipap...

TeeTeeetttt...~~~ One message received ::: Pem ---> yan, gmbr yan ada dlm Remaja edisi Jun.

Ermm...pelik...kenapa pulak...baru teringat sebelum cuti, roommate aku, Nadia Parmila (Pem)... ada interview bersama team Remaja...no wonder laa~~~

Sesiapa yg dari Kolej Shahputra, UiTM Puncak Alam...mesti kenal Pem...maklumlah...org cantik...suara best lak tu. :)

Aku pun tak sangka boleh satu rumah, satu bilik dgn dia ni...sbb masa aku tgh cari rumah sewa tu, time intersesi...kebetulan pula Pem stay kat dpn rumah aku (kat hostel)...jadi, aku pun tanya, dia dah dpt umah sewa lum...dia ckp ada...aku pun tanya, msh ada kekosongan tak...at last, dia kata...ada.  (Settle masalah rumah sewa time tu....)

Sebenarnya, aku pernah 1 kelas dulu dgn Pem masa dia register diploma kat UiTM Melaka, then dia transfer Kolej Shahputra.  Tak sangka pulak dia ni jd roommate aku time duduk kat umah sewa.

Semua org yg kenal dia, mesti anggap dia ni seorang yg humble, sempoi, gila2...concern kat org lain...tak selfish.  Tapi apa yg wat aku dgn housemates lain RINDU kat Pem ni...sbb SAMBAL.  Perghghg...minah ni kalau wat sambal...sedap gila...terbaik...~~~! (Pem...nak sambal tomato...hehehe)  Aku ni kan kadang2 pemalas nak masak, apa lagi...aku akan sediakan bahan2 utk masak...then Pem la yg jd mangsa...tukang masak...hehehehe... :) ^sorry pem...^

Sekarang ni nama dia makin naik...bermula dgn nyanyi2 kat hotel bila ada jemputan...shortlisted utk protege EDRY dlm MENTOR 5...now, dia tgh ada projek dgn ALYAH...(da mula da busy...huhu...)

Anyway...happy dpt berkenalan rapat dgn dia...dan aku rindu sgt suasana rumah sewa bersama Kim, Berry...+housemate tambahan ---> Fyra (minah ni mmg suka lepak umah aku, pastu suh aku masak mcm2 utk dia... hehehe... but I'm happy with it... )

---sisters in da house!!!---

...with Pem after event...
(UiTM Puncak Alam)

...Fyra...
(housemate tambahan...hehehe)

p/s:  jgn lupa dapatkan Remaja Edisi Jun utk mengetahui tentang Pem...dlm ruangan Ikon Remaja. :)


1 comment:

  1. yes aku diconsiderkan sebagai housemate tambahan yeay! haha thanx yan n pem coz salu masak utk aku...korang la kwn aku time degree..thanx a lot..skg ni sume da len..miss that moment..

    ReplyDelete